Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Причина Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
1.

Гордійчук Ю. 
Формування лексичної компетенції студентів-економістів як складової професійного мовлення [Електронний ресурс] / Ю. Гордійчук, Ю. Причина // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2013. - № 5. - С. 75-83. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2013_5_9
Проаналізовано особливості формування лексичної компетенції у студентів-економістів під час вивчення іноземної мови. Наведено визначення терміна "професійна компетенція"; виокремлено основні складові формування іншомовної лексичної компетенції та охарактеризовано цілі та завдання етапів формування іншомовної лексичної компетенції: семантизація лексичних одиниць, автоматизація дій студента з лексикою на рівні речення і на рівні тексту. Зроблено висновки, що проблема формування мовної компетенції (професійного мовлення), зокрема лексичної як її складової, є актуальною для нашого суспільства. Дидактичною основою формування лексичної компетенції у майбутніх економістів виступає комплекс принципів: наочності, свідомості, активності та міжпредметної координації, а також принципи комунікативності, взаємопов'язаного навчання усіх видів іншомовної діяльності та професійної спрямованості навчання. Констатовано, що формування лексичної компетенції базується на обробці автентичних професійних текстів, які є джерелом термінологічної лексики.Проанализированы особенности формирования лексической компетенции у студентов-экономистов во время изучения иностранного языка. Приведено определение термина "профессиональная компетенция"; выделены основные составляющие формирования иноязычной лексической компетенции и охарактеризованы цели и задачи этапов формирования иноязычной лексической компетенции: семантизация лексических единиц, автоматизация действий студента с лексикой на уровне предложения и на уровне текста. Сделаны выводы, что проблема формирования языковой компетенции (профессионального говорения), в частности лексической как ее составляющей, является актуальной для нашего общества. Дидактической основой формирования лексической компетенции будущих экономистов выступает комплекс принципов: наглядности, сознательности, активности и межпредметной координации, а также принципы коммуникативности, взаимосвязанного обучения всем видам иноязычной деятельности и профессиональной направленности обучения. Констатировано, что формирование лексической компетенции базируется на обработке аутентичных профессиональных текстов, которые являются источником терминологической лексики.The article considers features of lexical competence of students-economists; defines the term «professional competence»; determines the components of foreign lexical competence. The paper highlights the effective forms of work with students while forming lexical competence. The author concludes mat the problem of linguistic competence (profess speaking) formation, namely lexical its component part, is quite relevant to our society. That is why special attention is played to the problem of lexical competence formation in the process of teaching foreign language students-economists. Set of principles serve as the didactic basis for the formation of lexical competence of future economists. They are as follows: principle of demonstrativeness, principle of consciousness, principle of activity and interdisciplinary coordination, as well as the principle of communicativeness, interconnected teaching of all kinds of foreign language activities, and professional orientation of students' teaching
Попередній перегляд:   Завантажити - 254.995 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Причина Ю. 
Організація інтерактивної мовленнєвої діяльності з вивченням англійської економічної лексики [Електронний ресурс] / Ю. Причина // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2014. - № 4. - С. 61–68. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2014_4_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.991 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Причина Ю. 
Формування мовленнєвих компетенцій у студентів ВНЗ немовного профілю [Електронний ресурс] / Ю. Причина, Г. Руденко // Педагогіка і психологія професійної освіти. - 2016. - № 2. - С. 47-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Pippo_2016_2_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 351.209 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Причина Ю. В. 
Робота з аутентичними економічними джерелами як метод вдосконалення комунікативних компетенцій студентів-економістів [Електронний ресурс] / Ю. В. Причина, Г. О. Руденко // Збірник наукових праць [Херсонського державного університету]. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 75(1). - С. 147-150. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znppn_2017_75(1)__32
Попередній перегляд:   Завантажити - 204.745 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Руденко Г. О. 
Професійно-орієнтовані завдання як метод навчання іноземної мови у немовних ЗВО [Електронний ресурс] / Г. О. Руденко, Ю. В. Причина // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки: реалії та перспективи. - 2018. - Вип. 65. - С. 79-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_5_2018_65_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 183.994 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського